• سؤالات متداول در خصوص صندوق اعتباری هنر

منظور از عبارت بدون سقف در جدول سقف تعهدات چیست؟

منظور از عبارت بدون سقف برای هزینه های درمانی در جدول سقف تعهدات عبارت است از: پرداخت هزینه های بستری و اعمال جراحی، بدون محدودیت در تعدد استفاده می باشد نه مبلغ. یک بیمه شده در یک سال می تواند به تعداد نامحدود تحت بستری و عمل جراحی قرار گیرد و برای هر بار بستری هزینه طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان پرداخت خواهد شد.

 من رمز عبور خود را فراموش کردم، راه حل چیست؟

اعضای محترمی که به دلیل فراموش کردن نام کاربری و رمز عبور، در ورود به پروفایل شخصی خود با مشکل مواجه می شوند می بایست بر روی لینک "رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟" کلیک کنید و سپس به یکی از روش های موجود نام کاربری و کلمه عبور خود را بازیابی کنید.

برای جلوگیری از قطع شدن بیمه چه کاری باید انجام داد؟

 به منظور استمرار پوشش بیمه تأمین اجتماعی و جلوگیری از ایجاد گسست و وقفه در قراردادهای بیمه توصیه می شود به شعب تأمین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه و نسبت به واریز سهم بیمه خود در موعد مقرر به طور منظم اقدام نمایید مبلغ پرداختی از سوی بیمه شدگان صندوق هنر هر ساله بر اساس قوانین سازمان تأمین اجتماعی تعیین می شود.

 آیا انجمن های صنفی می توانند معرفی نامه عضویت در صندوق اعتباری هنر، صادر کنند؟

صرفا نامه‌هایی صادر شده از معاونت ها و ادارات کل ارشاد استان ها و مراکز ذیل به صندوق که دال بر تأیید صلاحیت هنری فرهنگی متقاضی باشد مورد تأیید صندوق است. - معاونت فرهنگی- معاونت هنری- معاونت مطبوعاتی- خانه سینما- خانه کتاب- خانه تئاتر- خانه موسیقی- مؤسسه هنرهای تجسمی- مرکز هنرهای نمایشی- معاونت قرآنی- امور قرآن و عترت (الزاماً می بایست معرفی نامه در سامانه معاونت قرآن و عترت ثبت شده باشد) - اداره کل ارشاد استان (با امضای مدیرکل ارشاد استان) لازم به ذکر است کارت صنفی معتبر أخذ شده از سازمان‌ها و خانه‌های مذکور که دارای تاریخ اعتبار باشند نیز پذیرفته خواهد شد. معرفی نامه و کارت صنفی معتبر أخذ شده به غیر از معاونت ها و مراکز نامبرده، نامعتبر شناخته شده و رد صلاحیت می گردد.

حدأکثر و حدأقل بیمه تأمین اجتماعی برای سال 97 چه مبلغی است؟

 بر اساس حدأقل دستمزد سال 97 برای صاحبان حرف و مشاغل آزاد محاسبه می گردد.

 نحوه بهره مندی نوزاد بدو تولد از خدمات بیمه تکمیلی چگونه است؟

در طول مدت قرارداد نوزادان اعضاء از بدو تولد به شرط ثبت نام بیمه تکمیلی تا 1 ماه پس از تولد می توانند تحت پوشش قرارگیرند. بیمه شدگان محترم می بایست پس از دریافت شناسنامه و دفترچه بیمه، نوزاد را در بیمه تکمیلی ثبت نام نموده و از این پس این نوزاد نیز همچون دیگر بیمه شدگان می تواند از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند گردد. تذکر: حدأکثر مهلت قانونی برای ثبت نام نوزاد تازه بدنیا آمده یک ماه بوده ،لیکن به بیمه شدگان محترم یادآور می شود در اولین فرصت ممکن پس از تولد نوزاد، نسبت به دریافت شناسنامه، دفترچه بیمه و ثبت نام وی در بیمه تکمیلی خود، اقدامات لازم و قانونی را بعمل آورند.

فرزندان پسر تا چه زمانی تحت پوشش بیمه تکمیلی می باشند؟

فرزندان پسر حدأکثر تا سن 20 سالگی تمام می توانند تحت پوشش قرار گیرند (در مورد فرزندان پسر بالای 20 سال نیز با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل تا زمانی که به تحصیل اشتغال کامل دارند حدأکثر تا سن 27 سال و دانشجویان دکترا حدأکثر تا سن 28 سالگی بلامانع می باشد ).

فرزندان دختر تا چه زمانی می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند؟

 فرزندان دختر تا قبل از ازدواج و یا عدم اشتغال به کار می توانند تحت پوشش قرار گیرند.

شرایط لازم برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی در صندوق اعتباری هنر چیست؟

شرایط استفاده از بیمه تکمیلی کلیه اعضا صندوق اعتباری هنر با داشتن بیمه پایه می توانند خود و افراد تحت تکفل را بیمه نمایند. تحت کفالت(تکفل) به کسی اطلاق می شود که تحت پوشش بیمه پایه فرد اصلی بوده و دارای کد کارگاهی مشترک با بیمه شده اصلی باشد.

 شرایط بهره مندی از طرح کمک مستمری و تکریم صندوق اعتباری هنر چیست؟

 بر اساس آیین نامه طرح کمک مستمری و تکریم (درصفحه اصلی تارنما صندوق اعتباری هنر قابل مشاهده است) طرح تکریم به اساتیدی که بیش از 35 سال سابقه آفرینش کار هنری و با بیش از 60 سال سن موفق به دریافت نشان درجه ۱ هنری و صاحب سبک شناخته شده اند، تعلق می گیرد. همچنین اعضای صندوق، بر اساس آیین نامه مذکور در صورت بیماری، کهولت سن، عائله مندی و از کار افتادگی قادر به تأمین حدأقل معاش خود نباشند و از محل دیگری همچون صندوق های بازنشستگی دولتی یا مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی مستمری دریافت نکنند مشمول بهره مندی از طرح کمک مستمری می شوند. منظور از افراد دارای کهولت سن در این شیوه نامه کسانی هستند: خانم ها 55 سال سن و آقایان حدأقل 60 سال سن داشته باشند.

 آیا پس از مرگ فرد مستمری بگیر، حقوق مستمری به اعضای خانواده انتقال می یابد؟

 بر اساس آئین نامه طرح کمک مستمری و تکریم، بازماندگان همسر و فرزندان مجرد دارای حدأکثر 20 سال سن می باشند که تحت قیومیت فرد مستمری بگیر قرار دارند. انتقال حقوق مستمری منوط به استمرار شرایط استحقاق دریافت کمک مستمری می باشد.

 حدأقل وحدأکثر سن برای بهره مندی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی چند سال است؟

حدأقل سن: 18 سال تمام حدأکثر سن: برای آقایان 50 سال تمام و برای خانم ها 45 سال تمام شایان توجه است که به ازای هر سال مازاد حدأکثر سن، دارابودن 1 سال سابقه پرداخت بیمه الزامی است.

حقوق مستمری در چه تاریخی از ماه واریز می شود؟

آخر هر ماه

چرا در پرفایلم تیک تماس رنگ سبز نمی شود؟

پس تکمیل ثبت نام در بخش تماس دو دکمه به رنگ قرمز " ارسال کد فعالسازی همراه اول" و "ارسال کد فعالسازی پست اکترونیکی" پس از کلیک به تلفن همراه و ایمیل شما یک عدد 6 رقمی ارسال می شود، کد های ارسالی را در قسمت فعالسازی وارد کنید تا تیک تماس به رنگ سبز تغییر کند.

روش دریافت کد عضویت چیست؟

پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و تأیید مدارک از طرف صندوق به طور خودکار این کد فعال می شود.

در بیمه درمان تکمیلی بیمه گر کیست؟

 مطابق ماده دو آیین نامه هفتاد و چهار بیمه مرکزی بیمه‌گر شرکت بیمه دارای مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که مشخصات آن در این بیمه‌نامه درج شده است و جبران هزینه‌های بیمارستانی، جراحی ناشی از بیماری و حوادث و سایر هزینه‌های تحت پوشش را طبق شرایط مقرر در این بیمه‌نامه به عهده‌‌‌‌ می‌گیرد.

در بیمه تکمیلی منظور از بیمه گر اول یا بیمه گر پایه چیست؟

طبق ماده دو آیین نامه 74 بیمه مرکزی در مورد بیمه درمان تکمیلی بیمه‌گر پایه یا بیمه گر اول سازمان‌هایی از قبیل سازمان بیمه خدمات درمانی، سازمان تأمین اجتماعی سازمان بیمه نیروهای مسلح و...که طبق قانون بیمه درمان همگانی، موظف به ارائه خدمات درمان پایه‌اند را در بر می گیرد.

در بیمه درمان تکمیلی بیمه گزار کیست؟

مطابق ماده دو آیین نامه 74 بیمه مرکزی در مورد بیمه درمان بیمه گزارشخصی است که مشخصات وی در این بیمه‌نامه ذکر شده و متعهد به پرداخت حق‌بیمه است.

موضوع بیمه در بیمه درمان تکمیلی چیست؟

طبق آیین نامه هفتاد و چهار بیمه مرکزی موضوع بیمه درمان تکمیلی جبران بخشی از هزینه‌های بیمارستانی و جراحی ناشی از بیماری، حادثه و سایر پوشش‌های اضافی درمانی بیمه‌شدگان است که در تعهد بیمه‌گر پایه نیست و طی این بیمه‌نامه در تعهد بیمه‌ گر قرار گرفته است. حادثه: هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه‌شده اتفاق افتاده و منجر به جرح، نقص عضو، از کار افتادگی و یا فوت بیمه‌ شده گردد بیماری: هرگونه عارضه جسمی و اختلال در اعمال طبیعی و جهاز مختلف بدن طبق تشخیص پزشک است.

مفهوم فرانشیز چیست؟

فرانشیز، سهم بیمه شده یا بیمه گذار از خسارت است که میزان آن در شرایط خصوصی بیمه نامه تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تعاریف و اصطلاحات بیمه تکمیل درمان گروهی مراجعه نمائید.

به چه کسانی فرانشیز تعلق می گیرد؟

در صورتی که بیمه شده از سهم بیمه گر اول یا پایه خود (سازمان تأمین اجتماعی،سازمان خدمات درمانی،سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح) استفاده نکرده باشد، فرانشیز به وی تعلق می گیرد.

 شرایط دریافت هزینه های درمان بیمه تکمیلی چیست؟

عضویت در صندوق- دارا بودن بیمه پایه

نحوه دریافت معرفی نامه جهت مراکز طرف قرارداد به چه صورت است؟

نحوه معرفی نامه بعد از آگاهی از اینکه بیمارستان طرف قرار داد با بیمه رازی می باشد: الف: دستور پزشک جهت بستری در بیمارستان ب: کارت ملی ج: دفترچه بیمه د: شناسنامه بیمار و بیمه شده اصلی به مسئول بیمه تحویل و معرفی نامه صادر می شود.

 چگونه می توانم از خدمات بیمه تکمیلی در بیمارستان های غیر طرف قرارداد با بیمه گر استفاده نمایم؟

بیمه شدگان گرامی در صورت مراجعه به بیمارستان های غیر طرف قراداد با بیمه تکمیلی، می توانند پس از طی مراحل مربوط به دریافت هزینه های سهم بیمه گر پایه خود، با ارائه مدارک ذیل نسبت به دریافت سهم بیمه تکمیلی خود اقدام نمایند: - تأییدیه مبلغ دریافتی از بیمه گر پایه (اول) - کپی کامل مدارک بیمارستانی برابر اصل شده که به تائید بیمه گر پایه رسیده باشد. - اصل و کپی کارت ملی بیمار بدیهی است در صورتی که اسناد مذکور مربوط به فرزندان ذکوری باشدکه به سن سربازی رسیده اند، اصل شناسنامه و مدارک مورد نیاز، همچون تائیدیه ادامه تحصیل در دانشگاه لازم بوده و برای دختران بالای 18 سال، نیز اصل شناسنامه مورد نیاز است.

اگر پس از پرداخت حق بیمه تکمیلی اعضا متوجه عدم بیمه پایه خود شوند شیوه انصراف و عودت مبلغ به چه شکل است؟

 با توجه به اینکه اطلاعات فرد پس از ثبت نام، به شرکت بیمه ارسال شده است و امکان حذف اسم از بانک اطلاعاتی شرکت بیمه و استرداد وجه مذکور مقدور نیست امکان انصراف و عودت مبلغ امکانپذیر نیست.

اگر نتوانستم در ابتدای قرار داد در بیمه تکمیلی ثبت نام نمایم چه زمانی می توانم عضو شوم؟

اعضایی که اسامی و مشخصات آنان و هر یک از اعضای خانواده شان در لیست اسامی اولیه، درج نشده باشد، نمی توانند در لیست بیمه شدگان این قرارداد قرار بگیرند و در صورت تمایل، به قرارداد سال بعد موکول می گردند.لذا به بیمه شدگان گرامی توصیه می نمائیم در هنگام اعلام ثبت نام بیمه تکمیلی، در مهلت مقرر، اقدام به ثبت نام نمایند.

کدام هزینه ها از سوی بیمه گر پرداخت نمی گردد؟

 هزینه این موارد از شمول تعهدات بیمه‌گر خارج است: اعمال جراحی که به ‌منظور زیبایی انجام می‌شود، مگر اینکه ناشی از وقوع حادثه در طی مدت بیمه باشد. عیوب مادرزادی مگر اینکه طبق تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد بیمه‌گر، رفع این عیوب جنبه درمانی داشته باشد. سقط جنین مگر در موارد قانونی با تشخیص پزشک معالج. ترک اعتیاد. خودکشی و اعمال مجرمانه. حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتشفشان. جنگ، شورش، اغتشاش، بلوا، اعتصاب، قیام، آشوب، کودتا و اقدامات احتیاطی مقامات نظامی و انتظامی و عملیات خرابکارانه بنا به تأیید مقامات ذی‌صلاح. فعل و انفعالات هسته‌ای. هزینه اتاق خصوصی مگر در موارد ضروری به تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد بیمه‌گر. هزینه همراه بیماران بین 7 سال تا70 سال مگر در موارد ضروری به تشخیص پزشک معالج و تأیید پزشک معتمد بیمه‌گر. جنون. جراحی لثه. زایمان برای فرزند چهارم و بیشتر. لوازم بهداشتی و آرایشی که جنبه دارویی ندارند. جراحی فک مگر آنکه به ‌علت وجود تومور و یا وقوع حادثه تحت پوشش باشد. هزینه‌های مربوط‌ به معلولیت ذهنی و از کار افتادگی کلی بیماری های فراگیر (اپیدمی) کلیه هزینه‌های پزشکی که در مراحل تحقیقاتی بوده و تعرفه درمانی آن ازسوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین و اعلام نگردیده است و نیز هزینه های درمان بیمه شده ای، که ثابت شود در شروع قرارداد، مبتلا به بیماریهای غیر قابل درمان بوده است.

به منظور استفاده از سایت و امکانات آن چه مرورگرهایی مناسب تر است؟

استفاده از مرورگر Google Chrom و Firfox و همچنین آخرین نسخه Internet Explorer در ویندوز و سیستم عامل مک توصیه می شود. البته امکان استفاده از سایت در تلفن های همراه هوشمند فراهم می باشد.

چگونه می توانم از خدمات بیمه تکمیلی در بیمارستان های غیر طرف قرارداد با بیمه گر استفاده نمایم؟

بیمه شدگان گرامی در صورت مراجعه به بیمارستان های غیر طرف قرداد با بیمه تکمیلی، می توانند پس از طی مراحل مربوط به دریافت هزینه های سهم بیمه گر پایه خود، با ارائه مدارک ذیل نسبت به دریافت سهم بیمه تکمیلی خود اقدام نمایند: - تأییدیه مبلغ دریافتی از بیمه گر پایه (اول( - کپی کامل مدارک بیمارستانی برابر اصل شده که به تائید بیمه گر پایه رسیده باشد. - اصل و کپی کارت ملی بیمار بدیهی است در صورتی که اسناد مذکور مربوط به فرزندان ذکوری باشد که به سن سربازی رسیده اند، اصل شناسنامه و مدارک مورد نیاز، همچون تائیدیه ادامه تحصیل در دانشگاه لازم بوده و برای دختران بالای 18 سال، نیز اصل شناسنامه مورد نیاز است.

 مدارک جهت انتقال مستمری چیست؟

کپی گواهی فوت و کپی شناسنامه هر دو نفر صفحه اول و دوم برابر با اصل شده (استان ها: با مهر اداره کل ارشاد استان روی مدارک(

 مبلغ حقوق مستمری چه میزان است؟

 ماهانه 150 هزار تومان

 آیا تکمیل قسمت تحت تکفل در سایت اجباری است؟

این قسمت برای تکمیل اطلاعات افراد تحت تکفل به منظور برقراری بیمه تکمیلی است. از این رو در صورتی که قصد بیمه کردن اعضای خانواده و یا پدر و مادر خود را دارید، می بایست اسامی و مشخصات فردی آنان را در این قسمت تکمیل کنید.

 آیا امکان اضافه کردن سابقه قبلی به سوابق بیمه وجود دارد؟

بله

آیا امکان اضافه کردن سابقه قبلی به سوابق بیمه وجود دارد؟

بله

کاربران چگونه از صحت پرداخت های خود آگاه شوند؟

عضو محترم ابتدا وارد پروفایل خود شوید در قسمت پرداخت ها، آیتم پرداخت بیمه تکمیلی و پرداخت عضویت کلیک نمایید در صفحه باز شده آیتم پرداخت به رنگ سبز بود پرداخت با موفقیت انجام شده در غیر اینصورت باید مجدداعملیات را تکرار کنید.

پس از فوت وام گیرنده، شرایط بازپرداخت وام به چه صورت انجام می شود؟

زمان دریافت وام بازای هر ده میلیون ریال مبلغ 150.000 ریال، بابت بیمه وام کسر می گردد که در صورت فوت وام گیرنده تعهد پرداخت از بازماندگان یا ضامنین ساقط می شود.

افراد معرفی شده از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی تحت پوشش چه قرارداد بیمه ای قرار دارند؟

صاحبان حرف و مشاغل آزاد.

در صورت نیاز به تماس با بخش خاصی از صندوق اعتباری هنر چه کار باید کرد؟

به دلیل برقراری پروفایل افراد در سامانه صندوق، حتی الامکان سعی شده طوری برنامه ریزی شود که نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس اعضاء محترم با صندوق نباشد تا هم از تردد شهری جلوگیری و هم، زمان را برای این عزیزان حفظ کنیم اما در صورت لزوم، می توانند با شماره 42713000 مرکز تماس صندوق، ارتباط برقرار کنند. ارتباط با واحد مورد نظر از طریق سیستم پاسخگویی گویا انجام می شود در صورت عدم موفقیت، ارتباط با اپراتور و سپس مذاکره با واحد مورد نظرانجام می شود. ضروری است افراد جهت اطلاع از آخرین وضعیت خود به پروفایل شخصی در تارنمای صندوق مراجعه نمایند.

شرایط بیمه تأمین اجتماعی صندوق اعتباری هنر چیست؟

 الف- عضویت در صندوق ب- برابر توافق صورت گرفته میان سازمان تأمین‌اجتماعی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالان فرهنگی و هنری واجد شرایط با معرفی‌نامه صندوق اعتباری هنر بیمه تأمین‌اجتماعی می‌شوند. اعضای صندوق می توانند ضمن برخورداری از حمایت های مربوط به بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، شامل فوت و بازنشستگی، از کمک ویژه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی معادل 10% حدأقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در هر سال، بابت حق بیمه ماهانه برخوردار شوند.

اعضا باید چگونه معرفی نامه خود را جهت ارائه به بیمه تأمین اجتماعی دریافت نمایند؟

در تهران با مراجعه به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر در استان ها: با مراجعه به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط عضویت صندوق اعتباری هنر چیست؟

تکمیل فرم عضویت، ارائه معرفی نامه مورد تأیید از معاونت ذیربط و پرداخت موفق حق عضویت. لازم به ذکر است بدون پرداخت حق عضویت شخص مورد نظر، عضو صندوق تلقی نمی گردد و صرفاً پرونده شخص در وضعیت خود اظهاری است.

تاریخچه تأسیس صندوق اعتباری هنر به صورت کوتاه چیست؟

در سال 1382 “صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان” با هدف حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور، به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و براساس تکلیف برنامه سوم توسعه، در جهت سیاست انتقال بخشی از تصدی های دولت به بخش خصوصی، مطرح و با تصویب آن توسط هیات وزیران در مورخ 12/5 /1382 رسماً تاسیس شد. در سال 1393 بعد از گذشت بیش از یک دهه از فعالیت این صندوق و نیاز به بازنگری در اساسنامه و آیین نامه آن در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، به استناد مجمع عمومی فوق¬العاده مورخ 5/3/1393 این صندوق با نام جدید “صندوق اعتباری هنر” فصل نوینی از فعالیت خود را آغاز کرد.

آیا صندوق اعتباری هنر در شهرستان‌ها یا مراکز استان ها دفتر نمایندگی دارد؟

 با توجه به اینکه صندوق اعتباری هنر از مؤسسه ای غیرانتفاعی و از زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، به دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران ادارات کل ارشاد در هر استان به عنوان نماینده صندوق منصوب شده اند که یکی از کارمندان مستقر در اداره کل نیز به عنوان متصدی به مکاتبات و سایر امور محوله، رسیدگی خواهند کرد.

 ساعات کار صندوق اعتباری هنر چه زمانی است؟

از روز شنبه تا چهارشنبه - از ساعت 7:30 الی 16:15

مدارک لازم برای عضویت در صندوق اعتباری هنر چیست؟

مطالعه آیین نامه عضویت و احراز شرایط آن که در تارنما وجود دارد، تکمیل فرم عضویت در تارنما و بارگذاری مدارک شناسایی (شناسنامه و کارت ملی) و ارائه معرفی نامه از معاونت و صنف تخصصی

نحوه پرداخت حق عضویت چگونه است؟

پس از بارگذاری و تأیید مدارک توسط کارشناسان، با ورود به قسمت پرداخت حق عضویت، عملیات پرداخت به صورت اینترنتی انجام می شود.

آیا کسانی که فرم عضویت را تکمیل و حق عضویت پرداخت کرده اند، لازم است دوباره برای سال بعد حق عضویت پرداخت کنند؟

در حال حاضر دستوری در خصوص پرداخت حق عضویت برای اعضایی که بیش از یک سال از عضویتشان گذشته، صادر نشده است. در صورت لزوم در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد

آیا اضافه به حق عضویت، برای استفاده از خدمات صندوق نیز می بایست مبلغی پرداخت گردد؟

بله، برای برخی از خدمات از جمله بیمه تکمیلی چنین است و عضو محترم باید سهم خود را بپردازد. در این گونه خدمات که نیازمند مبلغ اضافه هستند در پروفایل و تارنما اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا صرفاً پرداخت حق عضویت به این معنی است که عضو می تواند از تمامی خدمات ارائه شده صندوق به رایگان استفاده نماید؟

ارائه خدمات به اعضا براساس آیین نامه ها و شیوه نامه ها می باشد.

نحوه بررسی و تأیید معرفی نامه‌های فعالیت هنری اعضا چگونه است؟

با بررسی تصویر معرفی نامه بارگذاری شده توسط کارشناس مربوط در صندوق، رد یا تأیید آن مشخص می شود و همان لحظه از طریق پیامک به متقاضی اعلام می شود. گفتنی است هم اکنون با تعدادی از معاونت ها و خانه ها به صورت سیستمی بررسی مدارک انجام می شود.

آیا احتیاج به مراجعه حضوری برای انجام ادامه روند عضویت پس از پایان ثبت نام، هست؟

پس از تأیید نهایی مدارک و نیز واریز حق عضویت، دیگر احتیاجی به حضور و مراجعه به صندوق نیست. اطلاع رسانی درخصوص موارد آتی از طریق سایت صندوق و ارسال پیامک به شماره همراهی که اعلام کرده اید انجام خواهد شد.

چگونه از پایان عملیات ثبت نام و تأیید عضویت از طرف صندوق اعتباری هنر آگاه شویم؟

زمانی که در پورتال رسمی صندوق، تمام موارد خواسته شده را تکمیل و هیچ گونه نواقصی در پرونده نداشته و همچنین حق عضویت را پرداخت کرده باشید، مراحل ثبت نام به پایان رسیده است. پس هنگامی که معرفی نامه و مدارک الصاقی شما مورد تأیید قرار گفت و حق عضویت نیز پرداخت شده باشد، عضویت شما موردتأیید است.

برای ورود به پروفایل خود به چه قسمتی باید مراجعه کرد؟

با مراجعه به قسمت ورود و درج نام کاربری و رمز عبور در صفحه اصلی تارنما، پروفایل عضو باز شده و اطلاعات قابل مشاهده است.

 مدارک لازم برای بیمه تأمین اجتماعی در صندوق اعتباری هنر چیست؟

تکمیل فرم عضویت در تارنمای صندوق - ارائه درخواست از معاونت ذی ربط و یا مدیر کل ارشاد استان (برای متقاضیان استانی) - در نظر گرفتن شرایط بیمه ای در بند قبل.

کلیه حقوق این پورتال متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد
logo-samandehi
شعار سال 98