قابل توجه بازدید کنندگان محترم

 بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنما

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را به اطلاع می رساند:

١- تارنمای این اداره کل به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تکریم ارباب رجوع" مجهز می باشد. در این قسمت شما می توانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در ٧ روز هفته و ٢٤ ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

 ٢- برای ارتباط با هر واحد، نام واحد مورد نظر را بیان نمایید.

 ٣- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاه ترین زمان ممکن، نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 ٤- تارنمای این اداره کل به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

٥- برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا، شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن ٠٣٨٣٣٣٣٤٨٩٠  و یا پست الکترونیک chb.fanavari@farhangmail.ir گزارش فرمائید. 

 


تاریخ بروزرسانی : ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۹