• بیانیه توافق سطح خدمت

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

 بیانیه توافق سطح خدمت در ‌تارنما

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را به اطلاع میرساند:

 

1- تارنمای این اداره کل به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تکریم ارباب رجوع" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.

 2- برای ارتباط با هر واحد نام واحد مورد نظر را بیان نمایید .

 3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

 4- تارنمای این اداره کل بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

5- برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ، شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 03833334890  ویاپست الکترونیک   chb.fanavari@farhangmail.ir گزارش فرمائید. 


تاریخ بروزرسانی : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۱۶